Won't be so easy

Kom hem för ett par timmar sedan, efter att ha suttit på en ersättningsbuss i en timme. Tåget var ju såklart inställt, min tur dag verkligen. Men iallafall nu sitter jag här vid datorn och är för engångsskull mätt, hehe har precis ätit mat som jag hade själv lagat det. Var faktiskt väldigt gott.

Men nu måste jag fortsätta med att tömma min mobil på bilder m.m. och lägga in det på datorn. För min mobil är verkligen sönder, så nu får den åka in på lagning. Lite sorligt, gillar ju min mobil. Så nu får jag ha istället en gammal, väldigt gammal nokia mobil. En tegelsten med andra ord. Som tur går det iallafall att sms med den och så länge det går så är jag nöjd. Även om det är en tegelsten, hihi.

Härliga bilder som jag hittade,
haha som jag ser ut på vissa bilder. Tur att man inte bryr sig.

Kommentarer
Postat av: jonna

oj, vad har hänt med din mobil? :o

2010-05-17 @ 19:44:24
URL: http://peachbells.blogg.se/
Postat av: emelie

du kan inte lägga in liiite fulare bilder på mig? :0

2010-05-17 @ 20:44:35
Postat av: Andrea

oh god, jag dog nog lite precis

2010-05-17 @ 22:38:19
URL: http://midnattsgator.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0