Malmö 19/7 - 20/7





Hade tänkt att berätta om min dagar hos carro. Det började med att carro mötte upp på stationen och direkt efter det tog vi bussen hem till henne. Innanför dörren hemma hos henne välkommnade hennes två hundar Dino och Trassel oss. Det roliga är att jag är verkligen dö rädd för hundar, men dessa två hundar är jag faktiskt inte rädd för, hehe. Iaf när vi hade bytt om och sånt, stack ni iväg in till stan igen och mötte upp några av carro kompisar. Vi åkte till stranden och de andra badande men inte jag (badkruka, typ) fast jag måste säga vattnet var as kallt. Fram mot kvällen var det menningen att carro och jag skulle gå på bio, men det gick inte riktigt som vi hade tänkt eftersom carros pengar var typ slut. Men vi såg en film istället hemma hos henne och det gick lika bra.

Och sedan idag, så åkte jag och carro iväg till entre och shoppade. Jag hade aldrig varit där så jag tyckte att det var riktigt coolt. När vi var nästan klara där mötte vi upp carro kompis gabbi. Kortfattat vi sprang runt i typ alla affärer i malmö och mina fötter värker lite, hehe. Men det var kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0