If you believe

Jag har precis sorterat upp lite inlägg i arkiven som har hamnat under fel kategori, det är tur att jag inte har uppdaterat så ofta för då hade det varit riktigt jobbigt att leta upp vart ända inlägg. Iaf när jag var tillbaka i mina arkiv kom på jag på hur många serier som jag följde enligt USAs takt på internet.

Under ett tag följde jag serierna One tree hill, Gossip girl, 90210, Make it or break it, Vampire diaries, Glee och så kollade jag på de gamla avsnitten av Veronica mars. Plus det var någon mer, men kommer inte på namnet. Alltså jag undrar ju jag hann med och se de nya avsnitten varje vecka. Som tur följer jag bara en serie just nu som jag är helt galen i, serien är Pretty little liars. Alltså den är så sjukt bra. De nya avsnitten sänds på tisdagar i USA så idag har det kommit ett nytt avsnitt HAPPYDAY.


Bild från, www.abcfamily.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0