I hope you find it


Haha jonna, bilden!

Har nyss kommit hem efter lite shopping. Köpte en mascara och ett armband. På armbandet var det typ 3 olika berlocker och på dem stod det DREAM, INSPIRE och BELIEVE det var faktiskt ganska sött så var var typ tvungen att ha det, hehe.

Föresten jag har en sak att säga, OH GOD. Jag kanske ska ta det från början? Jag såg ju The last song igår. Alltså seriöst den var riktigt bra, den var högt över min förväntningar och var helt.. ja as bra. Måste se dem igen så bra var den. Det är så härligt med filmer som är så bra, så man skulle kunna se dem igen direkt efteråt.



Kommentarer
Postat av: jonna

Steaker and the boys, åh älskar den bilden! :D:DD:D

2010-07-22 @ 16:36:29
URL: http://peachbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0