hungry like the wolf

Asså seriöst jag är så hungrig så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Vi ska ha typ italiensk buffé och då tar maten väldigt lång tid att laga. Så här sitter jag med en kurrande mage. När jag ändå är igång och bloggar kan jag ju berätta om min dag. Hehe, detta kommer inte bli så långt, för jag har inte gjort något alls. Jag har bara tagit det lungt eller nåt. Jo jag har varit en vända i affären men inget mer.

Men i kväll blir det andra bullar för då ska jag se det nya Pretty little liars avsnittet och sedan hittade jag filmen The last song i super kvalite på någon sida så jag kan titta online. Jag missade när filmen gick på bio, så jag blev glad när jag äntligen hittade den i bra kvalite.

Carro och jag för någon dag sedan

Kommentarer
Postat av: jonna

jätteroligt att du börjar blogga mycket nu igen Fanny, go peaceandcookies! :DDD:DDD

2010-07-21 @ 20:24:44
URL: http://peachbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0