Forever is a long time

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
3. Vad var det senaste du såg på TV?
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
8. Vad har du på dig?
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
10. När skrattade du senast?
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
12. Har du sett något konstigt på sistone?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
14. Vilken var den senaste film du såg?
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
16. Tycker du om att dansa?
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Såhär precis innan Desperate housewives början på kanal 5, tänkte jag passa på att göra en lista. Hehe, nu börjar det så nu ska jag dra. Enjoy den fina listan.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Alla andra samtal i stugan tystnade för ett ögonblick.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Vid min alarmklocka -.-

3. Vad var det senaste du såg på TV?
NCIS ♥

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11:50, fan fel

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik :D

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag har inte varit ute idag ännu? haha

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
På bloglovin.

8. Vad har du på dig?
Kläder, dah?

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Kommer inte ihåg mina drömmar ;)

10. När skrattade du senast?
När jag läste denna frågan :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inte så mkt, det mesta har packats ner i flyttkartonger.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
nja, vet inte riktigt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Nja, ganska kul.

14. Vilken var den senaste film du såg?
The last song, fast såg typ 10 min av Dear john.. räknas det?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Vad jag skulle vilja ha At the moment.

16. Tycker du om att dansa?
haha nej, är väldigt dålig på det.

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har faktiskt ingen anning vill inte tänka på sånt nu,
men har alltid tyckt att hanna är fint.

18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
ja för fan, helst i USA.

Kommentarer
Postat av: jonna

gud vad bäst du är på att gissa tiden, bara 8 minuter fel :ooo

2010-07-23 @ 14:29:49
URL: http://peachbells.blogg.se/
Postat av: jonna

gud vad bäst du är på att gissa tiden, bara 8 minuter fel :ooo

2010-07-23 @ 14:31:13
URL: http://peachbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0