What a stupid Fanny!

Okej, nu är det såhär att jag fick för mig att jag skulle "städa" min blogg lite och gå tillbaka bland gamla inlägg och lägga in dem i rätt kategorier. För jag har märkt att vissa är inte det utan bara lagt i allmänt, hehe. Men jag började på min städning men slutade ganska fort jag orkade helt enkelt inte.

Men jag skapade iallafall en ny kategori som heter Design där jag har tänkt att lägga in allt som jag gör i photoshop typ designer/collage med mera. Och för att komma till saken så tyckte jag att det hade varit roligt om jag lade in alla inlägg där jag har skrivit typ - Ny design och sedan är det en bild på desigen. Men somsagt så har jag bara skrivit på vissa NY DESIGN och inget mer. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilka designer jag har haft och när. Så det kommer nog en resume på alla designer som jag haft på bloggen så man kan se iallafall hur mycket den har utvecklats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0