And the 7 things i hate the most that you do..



Idag har jag faktiskt varit duktig jag har resnat min gamla dator så min syrra kan få den. Den är väldigt seg som sagt så det tog lite tid och med lite tid menar jag inte någon minut eller så det tog längre tid än det iallafall. Så fort man startade typ "mina dokument" eller något så kom det fram någon "vill du skicka fel medddelande" och så stängdes sidan ner. Så för att föra över bilder och sånt som fanns på datorn fick men trycka i USB-minnet snabbt och sedan lika snabbt föra över bilderna. För det gick inte precis att sitta och vänta och bländra bland bilderna. Så det som gällde var att sätta i USB, föraöver - Ingen betänketid fanns inte här. Ja och jag är inte så taskig och ger min syrra en sån seg dator, för den ska på lagning och blåsas på allt så den helt återställ som den är när den är ny.

Mellan mina ryck på datorn så har jag på min dator (den jag fick genom skolan) fixat med bloggen som jag har berättat om och beklagat mig över att jag är sjuk på lovet. Blää

Nu får jag hosta vidare
xoxo


Kommentarer
Postat av: jonna

aww, är du sjuk ? du får krya på dig! &väldigt fin bild på bella & edward! :D<33

2010-01-06 @ 22:59:41
URL: http://daysofjonna.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: japps det är jag, Tack :) Jaa, as fin<3

2010-01-07 @ 21:21:18
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0