I never should had let go..

Nu hade jag tänkt att vara snäll och dela med mig av min dag. Det kommer nog inte att bli så mycket att berätta om, men jag låter er avgöra det istället själv. Jag vaknade upp hos Emelie med Andrea, sedan tog jag en välditg tidig buss så jag skulle hinna hem. Jag kom iallafall hem och här hemma har jag hållt på med datorn (som tillexempel att försöka hitta de bruna converse skorna), bakat kakor med mamma och sedan bakade jag bullar själv.

Nu ska jag kolla igen på trailer för filmen "Letters to Juliet" bara för jag mycker att den verkar vara en typisk Fanny film. Haha med Fanny menade jag inte en rolig film (jag har dålig humor jag vet), utan en film för min smak det vill säga en fin romantisk film.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0