the moment that changes everything

Har haft en sjukt bra julafton, även om det inte riktigt kändes som jul så blev allt ändå bra i slutändan. Som det brukar bli. Fick julklappar båda från min önskelista och saker som jag inte äns hade tänkt på att jag hade kunnat önska mig, som jag ville ha. Ett tag trodde jag nästan inte att de skulle bli någon julklapps utdelning alls. För släkten hade lite problem/bråkade/var väldigt oense om vem som skulle va tomte. Vem bryr sig? De yngsta där igår var 6 år och hon trodde inte precis på tomten. Det slutade med att det blev ingen tomte utan en tomtemor, eller något. 

Idag har jag spenderat hela dagen med att kolla en massa filmer, verkligen massor. Som alla andra år på denna dagen, dagen efter julafton brukar jag inte göra något allt för ansträngande. Det är emot allt att orka göra något denna dag. Så förutom att ha verkligen över använt min dvdspelade med att kollat på olika filmer, så har jag kollat säsong box på den istället för film vilket är ju exakt samma sak. Men bara för lite omväxling.

Nu ska jag stänga av min dator som jag enbart satte på för att kolla lite fb och bloggar. Skulle egentligen inte starta datorn alls, men det gick ju bra. Men ska nu återgå till en annan sak. Alltså jag har faktiskt mer att blogga om, ofta detta händer. Men jag struntar nog i det, för det blir bara för mycket att läsa, hehe. Ah, så detta var nog allt från mig. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0