15:50

Yey, just nu sitter jag kvar i skolan och väntar på mitt utveckligssamtal. Hehe, det är inte föränn vid halv 5. Så här sitter jag själv på skolan i min ensamhet och kollar på gossip girl . Varför går tiden så sakta, den gå snabbt alltid men tydligen inte nu. Bara 40 min kvar.. Ah att gå in på facebook på denna skolan är tekniskt omöjligt, det är något som kallas blockerat.

Men jag får helt enkelt gör det bästa av situationen, varför inte göra något galet på skolan nu när jag ändå är kvar här ensam? Okej kanske inte. Nä nu ska jag återgå till gossip girl som har laddats lite mer. See ya!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gick samtalet bra??

2010-12-21 @ 14:38:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0