19:30

Efter att ha varit sjuk nu 3 dagar är jag äntligen frisk. Jag vet 3 dagar är inte så länge men det blir tråkigt i längden att vara sjuk. Jag är heldre frisk faktiskt och är i skolan, iallafall nu när jag skriver detta inlägget.
Okej låt se vad har jag gjort i dag, jag har kollat nya 90210 avsnittet, varit inne på datan (ovanligt va?), jag kan verkligen inte komma på något mer än att tv på rummet har varit på nonstop.

Åhh gud jag måste berätta, såg en sådan förhandsvisning på det första avsnittet av Greys Anatomy säsong 6. Längtar tills avsnittet kommer, det verkade jätte bra. Jag vet hur det kommer att sluta, som jag ville.

Ska gå nu, snart Idol - om typ en halvtimme men ändå!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Niklas

Fan asså jag vill bara ha sex med din mun!!! Ditt leende osv. din kropp är såååååå fin vill knulla den fan.

2012-05-02 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0