19:11

Sitter just nu och funderar vilken film jag ska se ikväll. Jag kanske ska se bond, twilight..hmm Jag får väl söka runt lite på internet och hitta något. Men nu mitt uppe i mitt funderande ska jag återvända till min Julönskelista (Jag vet det är väldigt tidigt, men annars glömmer jag bort vad jag vill önska mig). Har kommit på lite mera ytterligare saker att önska sig.
 
Efter att jag för några dagar sedan såg det första avsnittet av 90210 från den nya säsongen som var jätte bra började jag längta till One Tree Hill och Gossip Girl premiären på Måndag i USA.

Och så klart längtar jag till New moon preimären ännu mer efter att ha sett den där trailer, haha.

Hej så länge
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0