18:25

Okej, min dag. Dagen började med att jag gick av tåget i ängelholm och mötte upp Emelie och Amanda. Vi orkade verkligen inte gå till tings så vi tänkte, hmm vi kan ta bussen med linje ett.

Jag kan varna er det skulle vi inte ha gjort, fast har kanske ni förståt redan eftersom jag berättar vilken buss jag åkte... okej vart var jag.

Just det ettan, vi gick i allafall på bussen och satte oss lungt ner i sättena. Med folk i bussen kommer vi helt plötsligt på SHIT! detta är fel buss. Amanda går iallafall av för hon ska till Tings. Jag och emelie satt kvar för vi tänkte att den kommer tillbaka till stationen någon gång. Men istället åkte den runt hela Ängelholm, haha. Gissa hur mycket busschaffören skrattade åt oss när vi satt kvar ensamma på bussen tillbaka till stationen.
Det får bli allt för idag, ska gå och se nya avsnitten av One tree hill och Gossip girl

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0