When you wish you could turn back time

Okej jag bestämde mig för att ta den nya designen. Gud det känns väldigt länge sedan jag skrev sist, men nu är jag iallafall här. Idag hade vi allafall Media kunskaps prov, tyckte det var väldigt underligt gjort eftersom man fick använda texter som man hade skrivit och internet till hands. Men jag klaggade inte precis, när öppnade provet jag abra shit detta är ju jätte svårt. Men jag som rusar iväg läste inte igen allt, men jag tyckte iallafall att det gick bra. Man kan ju alltid hoppas det.

Det är ungefär vad jag har gjort idag, fast jag har ju också längtat till Höstlovet som är om 3 dagar. Nu tänkte du säkert men fanny lilla det är ju faktiskt fredag om 4 dagar. Men inte för mig eftersom jag har studiedag på fredag, jippi.

Nu ska jag skörda lite på farmville (nooooooot!), kunde varit så. Jag hade tänkt att se OTH, Gossip girl och 90210 från förra veckan eftersom jag glömde bort att se det.

Hejdå
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0