It Magic

Jag lade till mina favorit citat på designen, för det såg lite tomt ut på den innan och sedan älskar jag verkligen de citaten de betyder verkligen vad de säger, föresten är citaten alla från one tree hill. Jag är forfarande väldigt nöjd med designen vet inte varför, hihi. Men idag har jag då hållt på lite i photoshop med designen som jag har berättat, annars har jag inte gjort något speciellt förutom att ha varit inne vid datorn, ätit och kollat film.

Men i morgon ska jag träffa Andrea i ängelholm och sedan ska vi ta bussen till emelie i båstad och sedan ska vi bec och sova över. Mycket kul blir det nog. Och på lördag bär det av till Clara där jag ska träffa de andra, ska bli kul eftersom man inte träffar de så ofta som innan.

Jag känner mig stolt 2 inlägg på en dag, vad är det här. Kanske inte de längst inläggen men det är fortfarande inlägg.

/ Fanny xoxo

Kommentarer
Postat av: jonna

designen blev skitfin! :D och citaten är fina också! :)

vi måste va ngn dag! :D

2009-10-31 @ 18:34:51
URL: http://ensuperjonna.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Tack Tack :D , ja det måste vi:P

2009-11-01 @ 11:12:48
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0