When I look at you

                         
                          Rensade den gamla datorn och stötte på gamla bilder på Jonna och Mig, snygga va?

Helt plötsligt har jag börjat längta till julen. Jag brukar faktiskt inte börja längta så tidigt, men i år så är det så. Är kanske lite barnslig att gilla julen och så, men jag bryr mig inte vad de andra tycker för jag gillar julen, haha. Men iallafall på tal om julen så har jag faktiskt handlat många julklppar och slagit in dem och allt, känner mig faktiskt ganska duktigt.


Okej, idag har jag bara varit hemma. Jag har kollat lite på mina vänner säsong boxar, alltså det jag älskar med vänner är att du kan se serien hur många gånger som helt utan att bli trött på dem. Och så är de as kul, jag som dessutom skrattar hela tiden typ skrattar hysteriskt till vänner. Så det har jag gjort i dag. Kommer inte på något mer att skriva utan ska återgå till mina vänner säsong boxar.

Föresten 5 dagar kvar till New Moon premiären och 6 dagar kvar tills jag ska se den, hihi :)

Kommentarer
Postat av: jonna

ojoj är vi snygga eller är vi snygga?! :o

2009-11-19 @ 16:30:38
Postat av: Fanny

JA helt klart snyggast :D

2009-11-21 @ 14:52:14
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0