Take Me On The Floor


Fredagen den 15 Maj
Hahhaha tycker faktiskt att livet är ganska bra, hahaha vet det lätt lite emo när jag sa det för då verkar det som jag hatar livet annars.. men men ni fattar väl. 
Idag slapp man ha spanska sista lektionen som brukar vara extremt segt, tjhooo!!! Så hade EA i stället och skrev på lite Bokrecentioner. Annars hade jag idrott direkt på morgonen och efteråt bild tills lunch så det  var ganska chill.
Nu ska jag packat lite saker för i kväll ska man träffar tjejerna och vi ska sova över :), ska mycket trevligt <33 kanske tar några bilder och laddar upp får se...  :)

Omg såg One Tree Hill igår, kanske lite sent... men iallafall ;D , åhh Peyton och Lucas bröllop<33 
Sedan på Gossip Girl Go Chuck & Blair, hahaha :)

Tycker denna låten är najjjs ;D
Good Girls Go Bad - Cobra Starship & Leighton Meester (Blair från Gossip Girl)


seeeeeeeeeeees
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0