I Don't Cry for Pain


Tisdag den 12 Maj
Tjhoo, idag är det Desperat housewives kväll ;D , me like!... Undrar hur det ska gå för Katherine och Mike xD
Idag hade man direkt på morgonen i skolan nationella prov i biologi vilket vi 93:or var de första att ha.. hahaha vi var försöks kaniner. Tycker bara synd om 94:orna som kommer kanske ha i flera no ämnen xD. Men över till resten av skoldagen efter nationella provet som varade i 2,5 h så hade vi lunch och efter rasten fick man spela spel och efter det var de elevens val vilket var väldigt chill. När jag kom hem satte jag igång med att skriva lite bok recentioner ;D och sedan ät jag kvällsmat och hamnade här!

Nu ska jag iallafall gå i väg eller rättare sagt logga ut från bloggen och gå in på surfthechannel och se nya Gossip Girl avsnittet ;D

OMG, Lyssna på Robert Pattinson när man sjunger "let me sign", underbar röst!

xoxo

Kommentarer
Postat av: jonna

fan vad bra han sjööng :o, men du , hur får man in sån youtube sak i ett inlägg? ;d /jonna

2009-05-14 @ 17:14:59
URL: http://ensuperjonna.blogg.se/
Postat av: peaceandcookies

Jag äger så j*vla bra :D , men får fixa det i inlägg saken på html :P

2009-05-17 @ 19:11:45
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0