I Wanna Get Back To The Old Days

Tisdagen den 5 Maj
Ny blogg design som ni ser, haha har inget liv men men. Jag var verkligen inte nöjd med den andra och jag gillade inte de blåa färgerna. Så bestämde mig för att göra något nytt, med inte bilder på mig och inte så starka färger vilket blev en blogg design som jag blev nöjd med.

Rent allmänt så var jag i skolan idag vilket var lite segt efter mini ledighet på fyra dagar som man hade haft, men ändå. Vi hade dirket på morgonen Nationella prov i matte vilket jag inte visste något om för jag hade varit sjuk förra veckan. Men det är ju inget man kan träna till precis för utom att göra gamla prov som vi har gjort innan i skolan, så det gick ändå bra. Efter skolan bar det hemåt på moppen och sedan hamnade jag här framför datan xD, nää men jag har faktiskt lyckats åstakomma lite skolarbete vilket är bra. I morron i skolan har man musik på morgonen och vi har uppspelning så vi får se hur det går... Men ska nu se nya avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl (:

Jag diggar tisdagar för då är det Desperatehouse wives vilket är mycket trevligt, hahhaa.

Btw älskar Spotify ;D

Det var allt från mig!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Farbror Bosse

Snygg design i brunt, mjukt och behagligt.

2009-05-06 @ 21:31:57
URL: http://bosse.bloggar.nu
Postat av: Peaceandcookies

Sv: Tack, jag gillade det också speciellt att den inte var så färgstark ;D

2009-05-07 @ 14:23:54
URL: http://peaceandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0