Back Again.. I Think


Den Tjugoandre Juni tvåtusennio

Nu hamnade jag här vi datorn, Jag känner att jag inte är så aktiv på bloggen som jag kanske borde.. eller!? hehe. Jag har väldigt svårt för att komma på vad man ska skriva. Men inläggen behöver ju faktiskt inte vara så långa så. För några timmar sedan var jag hos tandläkaren och fick reda på att den 26 Augusti ska jag ta av tandställningen, äntligen det var verkligen på tiden. Det ska bli så skönt att få av den... Yeeeeeeeees. Synd bara att det är efter gymnasiet har börjat, men bättre än att inte få ta av den alls. 

Efter Twilights Suceé på MTV Movie Awards där de tog emot 5 olika priser tillsammans, hoppas jag verkligen att de får flera  på Teen Choice Awards den 10 Augusti. På sidan: www.teenchoiceawards.com, kan man bli medlem och rösta bland de olika kategorierna. På nästan alla de olika kategorierna när någon från Twilight var med röstade jag på den personen, haha vilken nörd man är. Men till tröst kan jag säga att den katgorierna där twilight inte var med röstade jag ändå.

Nu tror jag att ska börja på en ny blogg design, tror jag :D

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0