Here we go again


Den Sjunde Juil Tvåtusennio
Solen försvann och för att tag började det att åska. Men det gjorde inget eftersom mitt h&m paket kom idag med posten, har väntat på det jätte länge så det var extra kul. Lite senare fram mot efter middagen va jag med jossan, som var lika kul som alltid. Sedan gick jag in en stund på datan -.-

Jag började för några timmar sedan se en serie från Abc family som hade premiär för någon vecka sedan. När jag ska se en ny serie ska det första avsnittet verkligen locka mig till att vilja se flera avsnitt annars är det ju inte kul, eftersom jag berättar om serien så fastnade jag såklart för den. Serien heter "Make It Or Break It" och var väldigt bra, den handlade inte om det vanliga utan något annat. En serie jag kan rekommendera. Jag har precis sett de två avsnitten jag hade missat och håller på att hitta det tredje avsnittet som visades igår i USA. Får väl leta vidare och dessutom har jag fått bloggens meny längst upp nu "wow" men nu vill den inte närmare inläggen utan att åka ner igen.. gaaaaaaaaah. Jag dampar!

Får väl dampa vidare!
BYEE

Kommentarer
Postat av: Freja

svar: Nej vad söt du är! roligt att höra :D

2009-07-10 @ 22:28:16
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0