Take it all away


Jag kan knappt fatta att det är bara 3 dagar kvar till jul. Jag längtar så. Jag har så mycket jag önskar mig som jag önskar att jag får. Det är så frestande när man ser paketen som ligger under granen jag vill bara öppna dem, haha. Sedan försöker jag alltid lista ut vad det är i dem men jag failar alltid på det för min mamma känner mig så väl att hon slår in det jobbigt så man kan aldrig gissa, men om man nu lyckas gissa till sig något så är det såklart inte det man tror och jag är väldigt bra på att lista ut. Lite deprimerande så det är som sagt tur att det är snart jul.

Föresten när jag ser på OC bilden med Seth och Summer kommer jag att tänka på hur mycket jag saknar den serien. Kom att tänka på hur mycket jag kommer att sakna ONE TREE HILL när det slutar, jag hoppas på ett slut där Peyton och Lucas kommer tillbaka.

Oj, långt inlägg här
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0