Pictures of you



Om 21 dagar är det julafton. Kom att tänka på innan gud vad snabbt detta året har gått i början av året gick jag i 9:an och nu går jag första året på gymnasiet, skrämmande. Men det gör ju såklart ingenting att det går snabbt till julen för det är det bästa, men om man tänker efter så går det faktiskt väldigt fort för om 15 dagar är det jullov det är om ungefär 2 veckor, shit blir lite rädd nu tiden bara springer iväg.

Snart är radio projektet som vi har i skolan snart över, phu. Jag tycker inte att det är så roligt så det är ganska skönt att det är snart över. Fast nu får jag det att låta som världens tråkigaste skolprojekt. Men det har faktiskt varit roligare än vad jag hade kunnat tänka mig.

Okej, när jag kom hem i dag så bakade jag lussekatter med min syrra, det var kul. Gillar det för det är väldigt gott (såklart) och sedan blir det en sådan speciell julstämning. Annars har jag ätit då och nu ska jag nog pilla lite i photoshop får helt enkelt se.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0