Happy day

Det var en bättre jul än vad jag hade kunnat tänka mig, jag fick allt jag önskade mig och lite till. Det var en sak som jag inte trodde i överhuvudtaget att jag skulle få men jag fick. Jag blev lyckligast i världen. Denna saken var en ny mobil. En samsung touch mobil, den heter Samsung S5230. Men man får inte glömma bort att jag också fick en massa filmer, böcker säsongboxar, scrapbooking saker med mera som jag också blev väldigt glad över.

Lite sen juluppdatering men vad kan man göra när man är helt inne i filmens värld och har sett sedan juldagen 7-8 filmer, hehe galen jag vet. Jag gjorde iallafall en paus i filmens värld och var på väla idag på mellan dags rea. Det var inte så mycket folk det hade tydligen varit mer igår. Tur att man inte var där då.

Hoppas ni andra hade en bra jul
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0