My Day Today!



Bara för att jag tycker att Blair och Chuck ska bli tillsammans ;D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har man haft Stuidedag :D vilket var väldigt skönt så man äntligen kunde sova ut , men tyvär fick vi fick läxor att göra men.. men...

Idag har jag hjälpt min mamma att möblera om lite i huset, hahah ;D

Sedan var det ridning i dag då vi hade skolridning/barbacka och jag hade Millan. Det var nice att rida Millan som är lika med ikke VILD :D så därför kunde jag rida barbacka vilket jag inte gör så ofta så därför var det extra kul.

Som jag skrev i går så såg jag One tree hill, Gossop girl och Greys Anatomy och avsnitten var bra som de alltid brukar vara. Men jag såg dessutom igår 1x17 av 90210 vilket var väldigt spännande och lite Wierd hahah. Assåå Silver i 90210 har blivit väldigt konstigt speciellt i slutet av avsnittet. Sedan är Naomi och Liam sjukkt söta tillsammans, de passar verkligen bra ihop <3

Ni får hade så bra så länge
xoxo


Kommentarer
Postat av: clara

uf, det är bara jag som får vilda hästar ._.

hoppas sussi inser hur det kommer gå om jag ska hoppa dolly. seriöst. vi kommer slå ihjäl oss om jag ska ha henne >.<

2009-04-02 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0